Titels & Pay-offs
- Aardig Onderweg
- Nieuwe pay-off na herpositionering van de RET in Rotterdam
- Goed voor elkaar
- Nieuwe pay-off na strategietraject voor De Hoge Dennen Capital
- Het warmste ijs van Nederland
- Pay-off voor Ben & Jerry’s. Het lekkerste en meest sociale ijsje ter wereld!
- Je bent pas cool als je Fris bent
- Slogan voor de nieuwe lifestyle voor jongeren van 12 t/m 15 jaar – Zie de website van FRIS
- Klaar is Kees
- Boektitel voor een populairwetenschappelijk boek over vroegtijdige zaadlozing
- The Sailtrain
- Concept en Project voor NS sponsoruiting tijdens Sail Amsterdam 2005. Zie ook op YouTube
- Something Els
- Bijzonder verjaardagsspektakel voor een bijzondere vrouw
- SocialIce
- Naam in opdracht van De Postcodeloterij voor een nieuwe Ben & Jerry’s ijssmaak, uitgereikt aan winaars van de IJsprijs
- “The Sydney Connection” & “S(up)portschool Athene”
- Twee spectaculars voor de “thuisblijvende” relaties van Randstad tijdens de Olympische spelen van 2000 en 2004
- Wie niet weg is, is gezien
- Tentoonstellingstitel. Over de joodse naoorlogse generatie in het Joods Historisch Museum (2010)